Παρασκευή, Αυγούστου 26, 2005

σύγχυση

Η φωνή μου διαχέεται πληκτρολογημένη σ’ ένα ψηφιακό κέντρο
και οι λέξεις μου διασταυρώνονται με λέξεις άλλων,
ένα «αγαπώ» μου, γλιστράει στην όψη ενός ικετευτικού «απάντησε», ένα «θέλω» μου συναντιέται με ένα «λατρεύω», χτυπάει η μια λέξη την άλλη, τραντάζονται και συνεχίζουν σε διαφορετικές πορείες,
ένα ψευδώνυμο περνάει ξυστά από ένα «γεια».
Απομακρύνομαι απ΄ τις λέξεις μου.
Τις κοιτάζω έτσι όπως μπερδεύονται με άλλες,
σαν αστρικό νεφέλωμα:
αγαπώ ήλιος αστρικό εικοσιτέσσερα όψη λέξεις χτυπάει σπίτια διαχέεται κοιτάζω περνάει η τραντάζονται μετάξι ξυστά μια γυναίκα Ελένη δέκα ελεεινός άλλων αγώνες θέλω ψηφιακό ικετευτικού βήτα μισώ ψέματα μπερδεύονται συνεχίσουν γεια κέντρο Γιώργος περίοδος δομή όνειρο χορός παλιός λάμδα επίθεση φεγγάρι μοναξιά ωμέγα λέοντες ιλουστρασιόν απίθανο πανούκλα ευτυχία κλοπή άλλη πορείες μου ιδανικό από γλιστράει ελευθερία πιθανότητες ψευδώνυμο ήρθα ένα νεφέλωμα διασταυρώνονται ταξί απόστροφος κόμμα τράπουλα σεξ σε είμαι σύγχυση τελεία.
Είμαι σε τέλεια σύγχυση.

    

Δεν υπάρχουν σχόλια: