Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 01, 2005

«Μη τον ρωτάς τον Ουρανό». Ποτέ.


Μια μελωδία, ιπτάμενο χαλί,
με παίρνει βόλτα στο φεγγάρι,
με τ' άστρα συναθροίζομαι,
χαριεντίζομαι,
από παντού δέσμες φωτός,
διασταυρώνονται πάνω μου,
και με λούζουν με το προϊστορικό τους φως,
διαπερνούν τη καρδιά μου,
υλοποιούν τη ψυχή μου,
σε αστρικό σχήμα
και την εξαγνίζουν.

Που είναι τώρα η αγάπη,
που έμαθα να ορκίζομαι,
να γίνω φως της,
ρώτησα ένα απ' τ’ άστρα στο αυτί.

Και σαν μαλακτικό ψυχής
ένα πιάνο πίσω απ’ τ’ άστρα παίζει:
«μη τον ρωτάς τον ουρανό»
Κι' αυτό μου τραγουδάει ψιθυριστά:
Ποτέ.

4 σχόλια:

scorpina είπε...

...Το ξέρεις οτι πότε κανείς δε θα σου πεί που να βρείς την αγάπη?

Γιατί κανείς δε ξέρει....

Όλοι τη ψάχνουμε...

Πες μου πόσοι τη βρήκαν...

Ανώνυμος είπε...

Group Petitions News Sites To Stop Registering Users
A GROUP THAT OBJECTS TO having to register for access to online sites is circulating a Web petition demanding that top news sites drop their registration requirements.
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a great opportunity site/blog. It pretty much covers great opportunity related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

Ανώνυμος είπε...

Interesting blog you have. I like it!

Laser Hair Removal is a controversial subject right now.
Here is a SHOCKING Laser Hair Removal blog site you might find interesting:
Laser Hair Removal
Come and check it out if you dare ;-)

scorpina είπε...

Γ^&ώ τους ανώνυμους....Γ*&ώ...