Σάββατο, Σεπτεμβρίου 03, 2005

η ρούμπα της Βαρκελώνης

(ιδέα απο το τραγούδι του Manu Chao, Rumba De Barcellona)

Μερικές φορές,
θέλω να χορέψω μια τρελή ρούμπα
με σπανιόλικες ξέφρενες κιθάρες.

Στο απότομο λίκνισμά μου,
ν’ αφήνω
δεξιά μου μαύρο,
αριστερά μου κόκκινο,
σαν εκείνη τη σημαία
π’ ανέμιζε
στη Βαρκελώνη
Ιούλη του ΄36.

Μερικές φορές,
θέλω να χορέψω μια τρελή ρούμπα
με σπανιόλικες ξέφρενες κιθάρες.

Στο απότομο λίκνισμά μου,
ν’ αφήνω
δεξιά μου τη ζωή,
αριστερά μου την αγάπη,
σαν εκείνη τη σημαία
π’ ανέμιζε
στη Βαρκελώνη
Ιούλη του ΄36.

Μερικές φορές,
χορεύοντας μια τρελή ρούμπα
με σπανιόλικες ξέφρενες κιθάρες
θέλω να κάψω ότι καίει τη ζωή,
βιτρίνες, φυλακές, ψυχιατρεία
και να ουρλιάξω είμαστε εδώ ακόμα.

2 σχόλια:

xar είπε...

προς αποφυγή παρεξήγησης, τα στιχάκια είναι δική μου έμπνευση (;), ακούγωντας το τραγούδι του Καρβ... ε του Μανου Τσάο....μάλλον δεν΄(χωρίς να ξέρω ισπανικά ή δεν ξερω γω ποιά άλλη γλώσσα χρησιμοποιεί) λέει αυτά το τραγούδι...

Provato είπε...

... σε βλέπω - είσαι καλός και μου αρέσεις - μπε μπεεε


μπράβο.... go on